Dodaj witrynę do ulubionychDodaj stronę do ulubionychUstaw jako stronę startowąDrukuj stronę
Mapa strony
Galeria zdjęć
Polish English German
Niepodlegla
Biuletyn Informacji Publicznej Transportowego Dozoru Technicznego
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Informacje: Kandydaci na egzamin diagnostów mogą sprawdzić termin egzaminu oraz swój status zakwalifikowania na egzamin            Duplikaty poświadczeń zbiorników LPG
Numer
certyfikatu
1 43 093 2013
Nazwa
wyrobu

Urządzenie rolkowe serii BT 410/BT420 do kontroli działania hamulców pojazdów o dmc do 3,5 t, w tym motocykli, przyczep i ciągników rolniczych oraz pojazdów z nierozłączalnym napędem więcej niż jednej osi, z możliwością pracy samodzielnej lub jako element linii diagnostycznej wraz z urządzeniem NTS 450 do kontroli skuteczności tłumienia zawieszenia  i/lub urządzeniem do wstępnej oceny ustawienia kół jezdnych, wyposażone w jednostkę sterującą PC.

Urządzenie rolkowe serii BT 610/BT640 do kontroli działania hamulców pojazdów o dmc powyżej 3,5 t, w tym motocykli, przyczep i ciągników rolniczych oraz pojazdów z nierozłączalnym napędem więcej niż jednej osi, z możliwością pracy samodzielnej lub jako element linii diagnostycznej wraz z urządzeniem NTS 450 do kontroli skuteczności tłumienia zawieszenia  i/lub urządzeniem do wstępnej oceny ustawienia kół jezdnych, wyposażone w jednostkę sterującą z zestawem wskaźników analogowych, wyświetlaczem i drukarką i/lub komputerem PC.

Urządzenie rolkowe serii BT 612/BT642 do kontroli działania hamulców pojazdów o dmc do oraz powyżej 3,5 t, w tym motocykli, przyczep i ciągników rolniczych oraz pojazdów z nierozłączalnym napędem więcej niż jednej osi, z możliwością pracy samodzielnej lub jako element linii diagnostycznej wraz z urządzeniem NTS 450 do kontroli skuteczności tłumienia zawieszenia  i/lub urządzeniem do wstępnej oceny ustawienia kół jezdnych, wyposażone w jednostkę sterującą z zestawem wskaźników analogowych, wyświetlaczem i drukarką i/lub komputerem PC.

Właściciel
certyfikatu
P.W. Inter-Auto-Technika Sp. z o.o. ul. Sienkiewicza 15/13, 06-500 Mława
Data ważności
certyfikatu od
2013-08-19
Data ważności
certyfikatu do
2019-08-18

Numer
certyfikatu
1 43 109 2014
Nazwa
wyrobu

Urządzenie rolkowe do kontroli skuteczności hamowania dla pojazdów o dmc do i powyżej 3,5 t również z napędem 4x4, ciągników rolniczych, motocykli oraz przyczep do łączenia z nimi typ MB 8815 oraz MB 8815 PC

Właściciel
certyfikatu
BEISSBARTH EQUIPMENT Sp. z o.o. 00-681 Warszawa ul. Hoża 41/8E
Data ważności
certyfikatu od
2014-03-11
Data ważności
certyfikatu do
2019-03-10

Numer
certyfikatu
43 131 2016
Nazwa
wyrobu

Urządzenie rolkowe do kontroli działania hamulców pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t.

 SAXON B 67A-C (w tym: motocykli i ciągników rolniczych)

Właściciel
certyfikatu
WIMAD Spółka Jawna Dutkiewicz Majkut Winiarski, ul. Strachocińska 27, 51-511 Wrocław
Data ważności
certyfikatu od
2016-03-22
Data ważności
certyfikatu do
2021-03-21

Numer
certyfikatu
43 140 2016
Nazwa
wyrobu

Urządzenie rolkowe MB 30 do kontroli działania hamulców motocykli oraz pojazdów trójkołowych

Właściciel
certyfikatu
BEISSBARTH EQUPMENT Sp. z o. o. 00-681 Warszawa ul. Hoża 41 lok. 8E
Data ważności
certyfikatu od
2016-11-29
Data ważności
certyfikatu do
2021-11-28

Numer
certyfikatu
Z/15/014/17 wyd. 2
Nazwa
wyrobu

Urządzenie do kontroli skuteczności tłumienia drgań zawieszenia pojazdu o dmc do 3,5 t

Typ: UKA-3,5 E

Właściciel
certyfikatu
Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowo – Usługowe FUDIM – POLMO Sp. z o.o. Zakrzewo, ul. Przemysłowa 10, 62-070 Dopiewo
Data ważności
certyfikatu od
2017-07-26
Data ważności
certyfikatu do
2022-07-06

Numer
certyfikatu
Z/15/015/17
Nazwa
wyrobu

Urządzenie rolkowe do kontroli działania hamulców pojazdów o dmc do 3,5 t

Typ: BHE-5CLE

Właściciel
certyfikatu
Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowo – Usługowe FUDIM – POLMO Sp. z o.o. Zakrzewo, ul. Przemysłowa 10, 62-070 Dopiewo
Data ważności
certyfikatu od
2017-07-07
Data ważności
certyfikatu do
2022-07-06

Numer
certyfikatu
Z/15/021/15
Nazwa
wyrobu

Urządzenie rolkowe do kontroli działania hamulców pojazdów o dmc do 3,5 t CARTEC typ BDE 2304 w wersji bezkanałowej oraz 2304 G w wersji kanałowej, instalowane samodzielnie lub w linii diagnostycznej CARTEC VIDEOline w dowolnych konfiguracjach z urządzeniami:

- do kontroli skuteczności tłumienia drgań zawieszenia pojazdu CARTEC typ FWT 2010 E lub FWT 2010 EG,

- do oceny prawidłowości ustawienia kół jezdnych pojazdu CARTEC typ SSP 2500.

W zależności od wyposażenia dodatkowego w oznakowaniu typu mogą wystąpić poniższe oznaczenia:

M – urządzenie przystosowane do kontroli hamulców motocykli,

B – hamulec do blokady rolek napędowych,

D – pneumatyczne urządzenie unoszące pojazd i blokujące rolki napędowe,

4WD – system pozwalający na badanie pojazdów z nierozłącznym napędem 4x4.

Urządzenie jest przeznaczone do kontroli działania hamulców pojazdów o dmc do 3,5 t, wyszczególnionych w §51 ust. 1, §53 ust. 4 oraz w załączniku nr 7 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia1, tj. w zależności od wersji wyposażenia:

- z wyposażeniem podstawowym – następujących pojazdów: motocykl z bocznym wózkiem, trójkołowy pojazd samochodowy o dmc do 1 t, samochód osobowy, autobus, samochód ciężarowy, pojazd samochodowy inny, ciągnik rolniczy przyczepa oraz następujących kategorii pojazdów: L2ae, L4e, L5e, L6e, L7e, M1, M2, N1, O2, z wyłączeniem pojazdów o napędzie nierozłączalnym większej ilości osi niż 1,

- z wyposażeniem w pokrywę do badania pojazdów dwukołowych (litera „M” w oznaczeniu typu) – pojazdów i kategorii pojazdów wyżej wyszczególnionych oraz motoroweru kategorii L1e, motocykla kategorii L3e, z wyłączeniem pojazdów o napędzie nierozłączalnym większej ilości osi niż 1,

- z wyposażeniem w system pozwalający na badanie pojazdów z nierozłączalnym napędem 4x4 (oznakowanie „4WD” w oznaczeniu typu) – pojazdów i kategorii pojazdów ,wyżej wyszczególnionych, w tym pojazdów samochodowych o napędzie 4x4 bez możliwości rozłączenia przeniesienia tego napędu między osiami, o ile producent pojazdu zezwala na kontrolę hamulców na urządzeniu rolkowym oraz określa warunki wykonania pomiaru.

Wersja programu: PC-SW-V-5.176.POL

Właściciel
certyfikatu
Snap-on Equipment srl Via Prov. Capri 33, 42015 Correggio (Włochy)
Data ważności
certyfikatu od
2015-03-31
Data ważności
certyfikatu do
2020-03-30

Numer
certyfikatu
Z/15/022/15
Nazwa
wyrobu

Urządzenie rolkowe do kontroli działania hamulców pojazdów o dmc do 3,5 t

 Hofmann typ Brekon 141-4 oraz Brekon 141-4G

Właściciel
certyfikatu
Snap-on Equipment srl Via Prov. Carpi 33, 42015 Correggio (Włochy)
Data ważności
certyfikatu od
2015-03-31
Data ważności
certyfikatu do
2020-03-30

Numer
certyfikatu
Z/15/023/14
Nazwa
wyrobu

Urządzenie rolkowe do kontroli działania hamulców pojazdów samochodowych, przyczep i ciągników rolniczych o dmc powyżej 3,5 t:

 - typ RHC-30:

- z wyłączeniem pojazdów o napędzie większej ilości osi niż 1, bez możliwości rozłączenia przeniesienia tego napędu między osiami - urządzenie z wyposażeniem podstawowym,

- w tym pojazdów z napędem 4x4 bez możliwości rozłączenia przeniesienia tego napędu między osiami, dla których producent pojazdu zezwala na badanie sił hamowania na urządzeniu rolkowym i określa warunki wykonania pomiaru - urządzenie z dodatkowym wyposażeniem w postaci mobilnych rolek wolnobieżnych typ PW-UNI,

 - typ RHC-30-A:

- w tym pojazdów z napędem większej ilości osi niż jedna bez możliwości rozłączenia przeniesienia tego napędu między osiami, dla których producent pojazdu zezwala na badanie sił hamowania na urządzeniu rolkowym i określa warunki wykonania pomiaru (urządzenie wyposażone standardowo w opcję programową ręcznego włączenia trybu badania pojazdów z napędem nierozłącznym i funkcję automatycznego rozpoznawania napędu nierozłącznego).

Urządzenie występuje w wersji kanałowej i bezkanałowej.

Urządzenie może pracować samodzielnie lub jako element linii diagnostycznej UNILINE QUANTUM 3000, w skład której wchodzi urządzenie do oceny prawidłowości ustawienia kół jezdnych pojazdu typ UNC-8 

 

Właściciel
certyfikatu
UNIMETAL Sp. z o.o. 77-400 Złotów ul. Kujańska 10
Data ważności
certyfikatu od
2014-04-14
Data ważności
certyfikatu do
2019-04-13

Numer
certyfikatu
Z/15/023/15
Nazwa
wyrobu

 

Urządzenie rolkowe do kontroli działania hamulców pojazdów o dmc powyżej 3,5 t lub do kontroli działania hamulców pojazdów o dmc do i powyżej 3,5 t jeśli urządzenie jest wyposażone w dwie prędkości rolek napędowych (cyfra „2” w oznaczeniu typu) marki CARTEC typ BDE 3504 i typ 4504, instalowane samodzielnie lub w linii diagnostycznej w dowolnych konfiguracjach z urządzeniami:

 

- do kontroli skuteczności tłumienia drgań zawieszenia pojazdu CARTEC typ FWT 2010 E lub FWT 2010 EG,

 

- do oceny prawidłowości ustawienia kół jezdnych pojazdu CARTEC typ SSP 4000.

 

W zależności od wyposażenia dodatkowego w oznakowaniu typu mogą wystąpić poniższe oznaczenia:

 

2 – cyfra „2” w oznakowaniu typu oznacza dwie prędkości rolek napędowych i przystosowanie urządzenia do kontroli działania hamulców pojazdów o dmc do i powyżej 3,5 t,

 

xx – liczba dwucyfrowa 13 lub 15 dla BDE 3504 oraz 16 lub 20 dla BDE 4504 oznaczająca dopuszczalny nacisk osi pojazdu w tonach odpowiednio 13 t, 15 t, 16 t i 20 t,

 

M – urządzenie przystosowane do kontroli hamulców motocykli,

 

B – hamulec do blokady rolek napędowych,

 

W – waga do pomiaru nacisku osi,

 

H – urządzenie do dociążania osi,

 

4WD – system pozwalający na badanie pojazdów z nierozłącznym napędem 4x4.

 

Urządzenie jest przeznaczone do kontroli działania hamulców pojazdów o dmc do 3,5 t (opcja, cyfra „2” w oznaczeniu typu) oraz o dmc powyżej 3,5 t, wyszczególnionych w §51 ust. 1, §53 ust. 4 oraz w załączniku nr 7 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia1, tj. w zależności od wersji wyposażenia:

 

- z wyposażeniem podstawowym – następujących pojazdów: motocykl z bocznym wózkiem, trójkołowy pojazd samochodowy o dmc do 1 t, samochód osobowy, autobus, samochód ciężarowy, pojazd samochodowy inny, ciągnik rolniczy, przyczepa oraz następujących kategorii pojazdów: L2ae, L4e, L5e, L6e, L7e, M1, M2, M3, N1, N2, N3, O2, O3, O4, z wyłączeniem pojazdów o napędzie nierozłączalnym większej ilości osi niż 1,

 

- z wyposażeniem w pokrywę do badania pojazdów dwukołowych (litera „M” w oznaczeniu typu) – pojazdów i kategorii pojazdów wyżej wyszczególnionych oraz motoroweru kategorii L1e, motocykla kategorii L3e, z wyłączeniem pojazdów o napędzie nierozłączalnym większej ilości osi niż 1,

 

- z wyposażeniem w system pozwalający na badanie pojazdów z nierozłączalnym napędem 4x4 (oznakowanie „4WD” w oznaczeniu typu) – pojazdów i kategorii pojazdów ,wyżej wyszczególnionych, w tym pojazdów samochodowych o napędzie 4x4 bez możliwości rozłączenia przeniesienia tego napędu między osiami, o ile producent pojazdu zezwala na kontrolę hamulców na urządzeniu rolkowym oraz określa warunki wykonania pomiaru.

 

Wersja programu: PC-SW-V-5.176.POL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Właściciel
certyfikatu
Snap-on Equipment srl Via Prov. Carpi 33, 42015 Correggio (Włochy)
Data ważności
certyfikatu od
2015-03-31
Data ważności
certyfikatu do
2020-03-30

Numer
certyfikatu
Z/15/024/15
Nazwa
wyrobu

Urządzenie rolkowe do kontroli działania hamulców pojazdów Hofmann typ Safelane Truck

Urządzenie rolkowe do kontroli działania hamulców pojazdów o dmc powyżej 3,5 t  lub do kontroli działania hamulców pojazdów o dmc do i powyżej 3,5 t jeśli urządzenie jest wyposażone w dwie prędkości rolek napędowych (cyfra „2” w oznaczeniu typu) marki Hofmann typ safelane Truck, instalowane samodzielnie lub w linii diagnostycznej Hofmann typ Safelane Truck w dowolnych konfiguracjach z urządzeniami:

- do kontroli skuteczności tłumienia drgań zawieszenia pojazdu Hofman typ Contactest 2100 lub Contactest 2100G,

- do oceny prawidłowości ustawienia kół jezdnych pojazdu Hofmann typ 4000.

W zależności od wyposażenia dodatkowego w oznakowaniu typu mogą występować poniższe oznaczenia:

2 - cyfra „2” w oznakowaniu typu oznacza diwie prędkości rolek napędowych i przystosowanie urządzenia do kontroli hamulców pojazdów o dmc do i powyżej 3,5 t,

Xx - liczba dwucyfrowa 13,15, 16 lub 20 oznaczają dopuszczalny nacisk osi pojazdu w tonach odpowiednio 13 t, 15 t, 16 lub 20 t,

M - urządzenie przystosowane do kontroli hamulców motocykli,

B - hamulce do blokady rolek napędowych,

W - waga do pomiaru nacisku osi,

H - urządzenie do dociążania osi,

4WD – system pozwalający na badanie pojazdów z nierozłącznym napędem 4x4

Wymienione wyżej urządzenia do kontroli skuteczności tłumienia drgań zawieszenia pojazdu i do oceny prawidłowości ustawienia kół jezdnych pojazdu nie są objęte niniejszym certyfikatem zgodności.

Właściciel
certyfikatu
Snap-on Equipment srl Via Prov. Carpi 33, 42015 Correggio (Włochy)
Data ważności
certyfikatu od
2015-03-31
Data ważności
certyfikatu do
2020-03-30

Numer
certyfikatu
Z/15/030/16
Nazwa
wyrobu

 

Linia diagnostyczna typ Munster odmiany: 8008 (wersja zblokowana)/ 8016 (wersja dzielona), w skład której w dowolnych konfiguracjach mogą wchodzić urządzenia:

 - rolkowe do kontroli działania hamulców pojazdów o dmc do 3,5 t odpowiednio: Munster 8008 B / Munster 8016 B

 - do kontroli skuteczności tłumienia drgań zawieszenia pojazdu o dmc do 3,5 t odpowiednio: Munster 8008 S / Munster 8016 S

 - do oceny prawidłowości ustawienia kół jezdnych pojazdu Muster 8008 T

Właściciel
certyfikatu
WERTHER International Polska sp. z o.o. ul. Przemysłowa 5, 86-061 Brzoza
Data ważności
certyfikatu od
2016-11-24
Data ważności
certyfikatu do
2021-11-23

Numer
certyfikatu
Z/15/031/14
Nazwa
wyrobu

Urządzenie rolkowe do kontroli działania hamulców pojazdów samochodowych w tym motocykli, ciągników rolniczych oraz przyczep o dmc do 3,5 t typ MBT 2250 Eurosystem:

- z wyłączeniem pojazdów o napędzie większej ilości osi niż 1, bez możliwości rozłączenia przeniesienia tego napędu między osiami - urządzenie z wyposażeniem podstawowym,

- w tym pojazdów z napędem 4x4 bez możliwości rozłączenia przeniesienia tego napędu między osiami, dla których producent pojazdu zezwala na badanie sił hamowania na urządzeniu rolkowym i określa warunki wykonania pomiaru - urządzenie z dodatkowym wyposażeniem w zestaw rolek wolnobieżnych,   

- w tym pojazdów z napędem 4x4 bez możliwości rozłączenia napędu między osiami, dla których producent pojazdu zezwala na badanie sił hamowania na urządzeniu rolkowym i określa warunki wykonania pomiaru - urządzenie wyposażone w opcję programową ręcznego włączenia trybu badania pojazdów z napędem nierozłącznym funkcja "Psudo 4x4" lub "Tryb NxN".

Urządzenie MBT 2250 Eurosystem występuje w wersji kanałowej i bezkanałowej.

Wersja oprogramowania: Eurosystem V7.50...

Urządzenie MBT 2250 Eurosystem może pracować samodzielnie lub jako element linii diagnostycznej EUROSYSTEM, w dowolnej konfiguracji z następującymi urządzeniami:

- urządzenie do kontroli skuteczności tłumienia drgań zawieszenia pojazdu typ MSD 3000,

- urządzenie do oceny prawidłowości ustawienia kół jezdnych pojazdu o dmc do 3,5 t typ MINC I

 

Właściciel
certyfikatu
BBG Alternatywne Systemy Paliwowe Marta Maziarz 44-187 Wielowieś ul. Parkowa 5
Data ważności
certyfikatu od
2014-07-02
Data ważności
certyfikatu do
2019-07-01

Numer
certyfikatu
Z/15/032/14
Nazwa
wyrobu

Urządzenie rolkowe do kontroli działania hamulców pojazdów samochodowych w tym motocykli, ciągników rolniczych oraz przyczep o dmc do i powyżej 3,5 t typ MBT 4250 Eurosystem:

- z wyłączeniem pojazdów o napędzie większej ilości osi niż 1, bez możliwości rozłączenia przeniesienia tego napędu między osiami - urządzenie z wyposażeniem podstawowym,

- w tym pojazdów z napędem 4x4 bez możliwości rozłączenia przeniesienia tego napędu między osiami, dla których producent pojazdu zezwala na badanie sił hamowania na urządzeniu rolkowym i określa warunki wykonania pomiaru - urządzenie z dodatkowym wyposażeniem w zestaw rolek wolnobieżnych,   

- w tym pojazdów z napędem 4x4 bez możliwości rozłączenia przeniesienia tego napędu między osiami, dla których producent pojazdu zezwala na badanie sił hamowania na urządzeniu rolkowym i określa warunki wykonania pomiaru - urządzenie wyposażone w opcję programową ręcznego włączenia trybu badania pojazdów z napędem nierozłącznym funkcja "Psudo 4x4" lub "Tryb NxN".

Urządzenie MBT 4250 Eurosystem występuje w wersji kanałowej i bezkanałowej.

Wersja oprogramowania: Eurosystem V7.50...

Urządzenie MBT 4250 Eurosystem może pracować samodzielnie lub jako element linii diagnostycznej EUROSYSTEM, w dowolnej konfiguracji z następującymi urządzeniami:

- urządzenie do kontroli skuteczności tłumienia drgań zawieszenia pojazdu typ MSD 3000 Eurosystem-LKW,

- urządzenie do oceny prawidłowości ustawienia kół jezdnych pojazdu o dmc do i powyżej 3,5 t typ MINC II

 

Właściciel
certyfikatu
BBG Alternatywne Systemy Paliwowe Marta Maziarz 44-187 Wielowieś ul. Parkowa 5
Data ważności
certyfikatu od
2014-07-02
Data ważności
certyfikatu do
2019-07-01

Numer
certyfikatu
Z/15/032/16
Nazwa
wyrobu

 Urządzenie rolkowe do kontroli działania hamulców pojazdów o dmc
do 3,5 t

Typ Munster odmiany: 8008B, 8016B

Właściciel
certyfikatu
WERTHER International Polska sp. z o.o. ul. Przemysłowa 5, 86-061 Brzoza
Data ważności
certyfikatu od
2016-11-24
Data ważności
certyfikatu do
2021-11-23

Numer
certyfikatu
Z/15/038/16 wyd. 2
Nazwa
wyrobu

Urządzenie rolkowe do kontroli działania hamulców pojazdu o dmc do 3,5 t.

Typ: Videoline 204-RP

Właściciel
certyfikatu
Snap-on Equipment srl Via Prov. Capri 33, 42015 Correggio, Włochy
Data ważności
certyfikatu od
2017-02-01
Data ważności
certyfikatu do
2021-12-19

Numer
certyfikatu
Z/15/053/14
Nazwa
wyrobu

Urządzenie rolkowe do kontroli działania hamulców pojazdów silnikowych oraz przyczep o dmc do 3,5 t typ IW2 Eurosystem-PC-M, z wyłączeniem pojazdów o napędzie dwóch osi bez możliwości rozłączenia przeniesienia tego napędu między osiami. Urządzenie typ IW2 Eurosystem-PC-M powstało w wyniku modernizacji eksploatowanych urządzeń: IW2 Screen, IW2 Eurotest, IW2 EuroScreen, IW2 Eurosystem-PC, IW2 Eurosystem-PC-M z programem Eurosystem-PKW V6.05.004a w tym również urządzeń stanowiących element linii diagnostycznej Eurotest i EuroScreen.

Urządzenie IW2 Eurosystem-PC-M może pracować samodzielnie lub jako element linii diagnostycznej EUROSYSTEM, w dowolnej konfiguracji z następującymi urządzeniami:

- urządzenie do kontroli skuteczności tłumienia drgań zawieszenia pojazdu typ FWT Eurosystem-PC-M, FWT Eurosystem-PC, FWT1 Eurosystem-PC-M, FWT1 Eurosystem-PC, SA2 Eurosystem-PC lub SA2 Eurosystem-PC-M, MSD 3000 Eurosystem-PC,

- urządzenie do oceny prawidłowości ustawienia kół jezdnych pojazdu o dmc do 3,5 t typ MINC I,

- dymomierz MDO 2 LON/MET 6.2,

- wieloskładnikowy analizator spalin silników o zapłonie iskrowym typ MGT 5 / MET 6.1 / MET 6.3 

Właściciel
certyfikatu
MAHA Polska Sp. z o.o. 42-600 Tarnowskie Góry ul. Nakielska 35
Data ważności
certyfikatu od
2014-11-07
Data ważności
certyfikatu do
2019-11-06

Numer
certyfikatu
Z/15/054/14
Nazwa
wyrobu

Urządzenie rolkowe do kontroli działania hamulców pojazdów silnikowych oraz przyczep o dmc do i powyżej 3,5 t typ IW4 EurosystemPC-M, IW7 Eurosystem-PC-M oraz nacisku osi do 13000 kg (typ IW4) z wyłączeniem pojazdów o napędzie dwóch i więcej osi bez możliwości rozłączenia przeniesienia tego napędu między osiami. Urządzenie typ IW4 Eurosystem-PC-M i IW7 Eurosystem-PC-M powstało w wyniku modernizacji eksploatowanych urządzeń odpowiednio: IW4E, 3E, IW4/Screen, IW4 / LON Classic, IW4 Eurosystem-LKW, IW4 Eurosystem-PC-M, IW7/E, 3E, IW7/Screen, IW7/LON Classic, IW7 Eurosystem-LKW, IW7 Eurosystem-PC-M.

Urządzenia IW4 Eurosystem-PC-M i IW7 Eurosystem-PC-M wykonane są w wersji kanałowej.

Wersja oprogramowania: Eurosystem V 7.50

Urządzenia IW4 Eurosystem-PC-M i IW7 Eurosystem-PC-M mogą pracować samodzielnie lub jako element kinii diagnostycznej EUROSYSTEM, w dowolnej konfiguracji z następującymi urządzeniami:

- urządzenie do kontroli skuteczności tłumienia drgań zawieszenia pojazdu typ FWT Eurosystem-PC-M, FWT Eurosystem-PC, FWT1 Eurosystem-PC-M, FWT1 Eurosystem-PC, SA2 Eurosystem-PC lub SA2 Eurosystem-PC-M, MSD 3000 Eurosystem-PC,

- urządzenie do oceny prawidłowości ustawienia kół jezdnych pojazdu o dmc do i powyżej 3,5 t typ MINC II,

- dymomierz MDO 2 LON/MET 6.2,

- wieloskładnikowy analizator spalin silników o zapłonie iskrowym typ MGT 5 / MET 6.1 / MET 6.3 

 

 

 

Właściciel
certyfikatu
MAHA Polska Sp. z o.o. 42-600 Tarnowskie Góry ul. Nakielska 35
Data ważności
certyfikatu od
2014-11-07
Data ważności
certyfikatu do
2019-11-06

 


Copyright © 2010 - Transportowy Dozór Techniczny